• Voor al uw schoonmaakartikelen
  • Snelle levering
  • +31 (0) 412 613 949

4.8Out of 132 Reviews

In verband met drukte bij onze transporteur is het mogelijk dat uw bestelling later bezorgd wordt, excuses hiervoor.

Door drukte kan uw bestelling later bezorgd worden, excuses hiervoor.


Verzenden & retourneren

Verzendkosten
De verzendkosten binnen Nederland bedragen altijd € 6,95 per bestelling.


Levertijd & bezorging

Voor de meeste artikelen geldt een levertijd van één tot enkele werkdagen. Mocht de levertijd onverhoopt langer zijn, dan zullen wij u zo snel mogelijk over de afwijkende levertijd informeren. 

Uw bestelling wordt bezorgd door pakketdienstverlener. Bestellingen worden bezorgd van maandag tot en met zaterdag. Wanneer de bestelling wordt aangeboden en u bent niet thuis, dan vindt u een bericht van de bezorger in uw brievenbus. Uw bestelling wordt nogmaals aangeboden of de bestelling wordt bij uw buren afgeleverd. Het kan ook zijn dat de bezorger het pakket aanbiedt bij het dichtstbijzijnde depot. Altijd ontvangt u een bericht van de bezorger wat er zal gebeuren met uw bestelling.

Wanneer uw bestelling is verzonden, dan ontvangt u van ons een e-mail met de verzendbevestiging en een track & trace code.
Met deze code kunt u snel en gemakkelijk de status van uw bestelling opzoeken op de website van de pakketbezorger. 

Retourzending:

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met uw bestelling of een door u besteld artikel, dan heeft u de mogelijkheid om uw bestelling of een deel hiervan te retourneren. Overeenkomstig onze algemene voorwaarden dient dit te gebeuren binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling en uitsluitend wanneer het artikel nog in ongebruikte en onbeschadigde staat verkeert. 

Wilt u een artikel retour sturen? Neemt u dan alstublieft eerst contact op met onze klantenservice. Wij zullen u dan zo snel mogelijk over de retourprocedure informeren.

 

Beschadiging

Heeft u uw bestelling beschadigd ontvangen? Voor zover mogelijk dient u hiervan direct melding te maken bij ontvangst van de bestelling aan de deur. Om het probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen, vragen wij u ons een e-mail te sturen met een beschrijving van de schade en duidelijke foto’s. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Klachten & complimenten

Heeft u een klacht of een opmerking over een bestelling of een geleverd artikel? Dan vragen wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Bent u helemaal tevreden over ons en onze service? Vindt u ons leuk? Dan horen wij dit natuurlijk ook graag!
Wij horen graag van u!

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

Acor-vloeronderhoud 9.1 / 10 - 8 Reviews @ Qshops
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »